ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ.
Дистанційне навчання у 2020-2021 н.р. здійснюється, в основному, шляхом використання платформи "Нові знання" та сервісу Zoom.
Паролі для входу в особистий кабінет на платформу "Нові знання" (сайт nz.ua) є у класних керівників.
____________________________________________________________________________
12.03.2020. Алгебра. Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування.
Переглянути ВІДЕО, прочитати параграф 27, занотувати виділені означення, виписати вправу 1.
13.03.2020. Геометрія. Контрольна робота №4.
Виконати на подвійному листку контрольну роботу №4 (варіант 1 - хлопці, варіант 2 - дівчата). Фото виконаної роботи надіслати.
17.03.2020. Алгебра. Розв'язування вправ та задач. Переглянути ВІДЕО, повторити параграф 27. Розв'язати номер 919 в).
18.03.2020. Геометрія. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ.
Повторити ознаки рівності трикутників (див. ВІДЕО).
Пройти ТЕСТ.
18.03. Інформатика. Тема. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
Тему записати у зошит.
Виконати вправу "Рудий кіт" (зображення додано).
Пройти ТЕСТ. Результати тесту надіслати.
19.03.2020. Алгебра. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Переглянути ВІДЕО, прочитати параграф 28, занотувати в зошит вправу 1.
Розв'язати номер 935 а)
20.03.2020. Геометрія. Коло. Круг.
Прочитати параграф 17. Переглянути ВІДЕО. Занотувати в зошит тему та виділені означення з параграфа.Виконати впр.592, 593, 614.
31.03. Алгебра. Розв'язування вправ (Розв’язування систем лінійних рівнянь способом підстановки).
Записуємо в зошит дату, тему, а також записуємо "Способом підстановки зручно користуватися тоді, коли хоча б один з коефіцієнтів при змінних x чи y дорівнює 1 (або -1). Саме змінну з цим коефіцієнтом і слід виражати через іншу."
Нижче подано приклади розв'язаних систем з алгоритмом та поясненнями.
Записуємо в зошит алгоритм, обведений червоною рамкою (фото1), записуємо в зошит розв'язок системи (права колонка таблиці, фото2), переглядаємо дві розв'язані системи (фото3). Крім того, домашнє завдання: повторити параграф 28, розв'язати №937а), 941а)
01.04. Геометрія. Дотична до кола, її властивість.
Записати в зошит дату, тему.
Переглянути ВІДЕО.
Занотувати все з прикріпленого фото1 (дотична до кола),
замалювати рисунки з фото2(взаємне розміщення двох кіл),
/Малюнки виконуємо за допомогою циркуля або люмографа/
Крім того, домашнє завдання: повторити параграф 17, виконати №601, 603.
P.S. Додаю завдання №614, з минулого домашнього,у вас виникли по ньому питання.
01.04.2020. Інформатика. Програмування випадкових процесів.Переглянути ВІДЕО, прочитати параграф 27, занотувати виділені означення, виписати вправу 1.
13.03.2020. Геометрія. Контрольна робота №4.
Виконати на подвійному листку контрольну роботу №4 (варіант 1 - хлопці, варіант 2 - дівчата). Фото виконаної роботи надіслати.
17.03.2020. Алгебра. Розв'язування вправ та задач. Переглянути ВІДЕО, повторити параграф 27. Розв'язати номер 919 в).
18.03.2020. Геометрія. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ.
Повторити ознаки рівності трикутників (див. ВІДЕО).Пройти ТЕСТ.
18.03. Інформатика. Тема. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
Тему записати у зошит.
Виконати вправу "Рудий кіт" (зображення додано).
Пройти ТЕСТ. Результати тесту надіслати.
19.03.2020. Алгебра. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Переглянути ВІДЕО, прочитати параграф 28, занотувати в зошит вправу 1.
Розв'язати номер 935 а)
20.03.2020. Геометрія. Коло. Круг.
Прочитати параграф 17. Переглянути ВІДЕО. Занотувати в зошит тему та виділені означення з параграфа.Виконати впр.592, 593, 614.
31.03. Алгебра. Розв'язування вправ (Розв’язування систем лінійних рівнянь способом підстановки).
Записуємо в зошит дату, тему, а також записуємо "Способом підстановки зручно користуватися тоді, коли хоча б один з коефіцієнтів при змінних x чи y дорівнює 1 (або -1). Саме змінну з цим коефіцієнтом і слід виражати через іншу."
Нижче подано приклади розв'язаних систем з алгоритмом та поясненнями.
Записуємо в зошит алгоритм, обведений червоною рамкою (фото1), записуємо в зошит розв'язок системи (права колонка таблиці, фото2), переглядаємо дві розв'язані системи (фото3). Крім того, домашнє завдання: повторити параграф 28, розв'язати №937а), 941а)
01.04. Геометрія. Дотична до кола, її властивість.
Записати в зошит дату, тему.
Переглянути ВІДЕО.
Занотувати все з прикріпленого фото1 (дотична до кола),
замалювати рисунки з фото2(взаємне розміщення двох кіл),
/Малюнки виконуємо за допомогою циркуля або люмографа/
Крім того, домашнє завдання: повторити параграф 17, виконати №601, 603.
P.S. Додаю завдання №614, з минулого домашнього,у вас виникли по ньому питання.
Виконати вправу "Діалог" (додається)
Пройти ПРОГРАМУВАННЯ ВИПАДКОВИХ ПРОЦЕСІВ (скріншот результату тесту завантажити до даного завдання в гугл-класі)
02.04.2020. Алгебра. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання.
Записуємо дату, тему в зошит.
Прочитати §29, розібратись з прикладами з фото1 та фото2, виписати в зошит правило в рамці та приклад з ФОТО2.
Переглянути ВІДЕО.Виконати №955б), 957а), 961а).
03.04.2020. Геометрія. Розв'язування задач.
Повторити §17, повт. означення, виконати №620.
Переглянути відео ДОТИЧНА ДО КОЛА, старатися зрозуміти розв'язки задач у ньому.
__________________________________________
Прочитати §18, уважно прочитати задачу 1 з параграфа, виписати означення серединного перпендикуляра, виконати №649.
ДОДАТКОВО: відео Побудова серединного перпендикуляра та бісектриси кута за допомогою циркуля. ПРОБУЙТЕ!
07.04.2020. Алгебра. Розв'язування вправ.

Розв'язати системи рівнянь на фото (до системи №3 написала вказівку)
08.04.2020. Геометрія. Коло, описане навколо трикутника.
Прочитати §19 (розрахований на 2 уроки).
Переглянути ВІДЕО, ВИПИСАТИ в зошит ТЕОРІЮ з відео (крім алгоритму побудови).
Виконати №671 (тільки коротка відповідь) та №673,680.
P.S.Підказка до задачі 673 на фото (центри описаних кіл)
08.04.2020. Інформатика. Створення ігрового проекту.
Переглянути ВІДЕО.
Створити Проект "Яблука".
Виконати тест АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ, результати надіслати.

09.04.2020. Алгебра. Розв'язування вправ. Самостійна робота.
Виконати №1,2 на фото (в зошиті)
Виконати ТЕСТ СИСТЕМИ РІВНЯНЬ (записувати в зошит не треба)
Результати обов'язково надіслати(і тесту, і вправи з зошита)
10.04.2020. Геометрія. Коло, вписане в трикутник.
Повторити §19 (розрахований на 2 уроки).
Переглянути ВІДЕО, ВИПИСАТИ в зошит ТЕОРІЮ з відео (крім алгоритму побудови).
Виконати №672 (тільки коротка відповідь) та №674, 682 1).
14.04.2020. Алгебра. Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.
Багато задач, у яких потрібно знайти дві величини, можна розв’язати складанням рівняння з однією змінною. Однак їх зручніше розв’язувати за допомогою системи рівнянь.
Ваше завдання:
- прочитати §30;
- записати в зошит приклад розв'язування задачі за допомогою рівняння та за допомогою системи рівнянь (зображення 1);
- записати в зошит схему розв'язування задач за допомогою систем рівнянь(зображення2);
- розв'язати №974 (за допомогою системи).
15.04.2020. Геометрія. Розв'язування задач. Самостійна робота.
- Виписати теорію із зображення1 (формули для знаходження радіусів описаних та вписаних кіл для ПРЯМОКУТНИХ трикутників).
- Розв'язати задачу: Дано трикутник АВС, кут С - прямий. АС=8 см, СВ=6 см, АВ=10 см. Знайти радіус описаного та вписаного кіл (задачу розписати: малюнок, дано, знайти, розв'язання). Для задачі використати виписані формули.
- Скласти ТЕСТ (результати надіслати)
15.04.2020. Інформатика. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
Переглянути презентацію (у гугл-класі)
Скласти ТЕСТ (результати надіслати).
Продумати сценарій власної гри.
16.04.2020. Алгебра. Розв'язування задач.
Переглянути та проаналізувати ВІДЕО (приклад задач та розв'язків)
Розв'язати №982,984.
17.04.2020. Геометрія. Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами.
Прочитати §20 (тільки на стор. 150-151), проаналізувати Задачу1.
Переглянути ВІДЕО.
Побудувати трикутник за трьома сторонами (за зразком з відео).
Результати надіслати.

Проаналізувати приклад розв'язування задачі, занотувати в зошит.
Розв'язати задачу №986.
Виконати ТЕСТ. Результати тесту та фото виконаного номера надіслати.
22.04.2020. Інформатика. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
Проаналізувати ПРЕЗЕНТАЦІЮ(про інвесторів та стартаперів).
Підібрати матеріал та продумати нюанси сценарію до придуманої вами гри (минулого разу було на д/з).
Наступні два уроки будемо працювати над створенням власного проекту-гри.
Якщо власної гри не буде придумано, то можна використати вже напрацьовані матеріали (гра "Змійка", додається у гугл-класі).
Проте, за такої обставини, максимальна оцінка за проект може бути 9-10 балів.
22.04.2020. Геометрія. Побудова кута, що дорівнює даному.
Прочитати §20 (на стор. 152, задача 2).
Переглянути ВІДЕО1 (у відео спочатку йде повторення матеріалу, а з 2:51 побудова кута, що дорівнює даному).
Завдання: виконати №713,715 (для зразка переглянути ВІДЕО2 та ВІДЕО3 ).
Результати надіслати.
23.04.2020. Алгебра. Розв'язування задач і вправ.
Готуємось до контрольної роботи (28.04).
Повторити п.22-30 з підручника, розв'язати завдання В-І (додається у гугл-класі), схожі будуть на к/р.
P.S. Якщо виникнуть питання щодо розв'язування певних завдань (хоча ми схожі робили ще від лютого), то пишіть на вайбер у приват. Питання приймаю до понеділка. Час початку к/р повідомлю.
24.04.2020. Геометрія. Побудова бісектриси даного кута. Поділ даного відрізка пополам.
Прочитати §20 (на стор. 152-153, задача 3-4).
Переглянути ВІДЕО1 та ВІДЕО2
Виконати №718.
28.04.2020. Алгебра. Контрольна робота №4.
Початок к/р о 12:00. Роботу виконуємо 45 хв.(завдання завантажу у гугл-клас об 11:55).
До 13:00 необхідно завантажити результати для перевірки та оцінювання.
Контрольну пишемо на подвійних аркушах (записуємо дату, контрольна робота №4, прізвище, ім'я).

Завдання з підручника авт. Бурда, Тарасенкова (2015 р.)
Проаналізувати задачу 5, §20. (2 випадки: т.О належить прямій; т. О. не лежить на прямій)
Переглянути ВІДЕО. Виконати в зошиті побудову перпендикулярної прямої до даної (2 випадки).
______________________
Також готуємось до к/р (06.05.2020), виконуємо завдання (зображення додано), надсилаємо на перевірку.
Якщо будуть питання - звертатись у вайбер у приват (питання приймаються до 04.05)
29.04.2020. Інформатика. Реалізація програмного проекту відповідно до розроблено сценарію.
Створюємо власний проєкт (гру) у Scratch (Скретч). Якщо програма не встановлена на комп'ютері, то можна працювати онлайн (СКРЕТ-ОНЛАЙН).
Якщо не створюєте власну гру, то можна використати вже напрацьовані матеріали (наприклад гра "Змійка", додається у гугл-класі). Проте, за такої обставини, максимальна оцінка може бути 9-10 балів. Працюємо над цим проєктом два уроки. Надсилайте матеріали виконаної частини (для оцінювання).
30.04.2020. Алгебра. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач і вправ.
Аналіз к/р виконуйте у зошитах. Ті завдання, у яких є помилки (писала у коментарях індивідуально), переробити згідно зауважень. Якщо виникнуть питання щодо завдань - звертайтеся.
Також для закріплення матеріалу пройти ТЕСТ.
Результати надіслати.
05.05.2020.Алгебра. Цілі вирази. Розв'язування вправ.
Розпочинаємо повторення і систематизацію навчального матеріалу за рік.
Виконати на с.190: №1030б), №1031, №1033в),г).
06.05.2020. Геометрія. Контрольна робота.
Завдання(завантажено у гугл-клас об 11:55) виконуємо на подвійних листках. Пишемо дату, контрольна робота, прізвище, ім'я.Час на виконання - 45 хв., результати надіслати до 13:00.
06.05.2020. Інформатика. Реалізація програмного проекту відповідно до розроблено сценарію.
ПРОДОВЖЕННЯ виконання завдання від 20.04.2020 (розраховане на 2 уроки).
Створюємо власний проєкт (гру) у Scratch (Скретч). Якщо програма не встановлена на комп'ютері, то можна працювати онлайн. Якщо не створюєте власну гру, то можна використати вже напрацьовані матеріали (наприклад гра "Змійка"). Проте, за такої обставини, максимальна оцінка може бути 9-10 балів. Результати виконаної роботи надіслати для оцінювання (до 11.05.2020).
07.05.2020. Алгебра. Дії над многочленами.
Проаналізувати презентацію (у гугл-класі). Виконати №1039а)в); №1040а),б); №1041а),в) (на с.190-191).
08.05.2020. Геометрія. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач.
Виконати аналіз контрольної роботи у зошиті. Переробити ті вправи, до яких написано зауваження. Для повторення теми виконати тест ТЕСТ. Результат надіслати.

12.05.2020. Алгебра. Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники.
Пригадайте формули скороченого множення (фото додається). Запишіть формули у зошит.
Для повторення теми "Розкладання многочленів на множники" перегляньте ВІДЕО.
Виконайте завдання з підручника: №1042а)б), 1043а),б), 1046а), 1049.
13.05. Геометрія. Елементарні геометричні фігури та їх властивості.
Розпочинаємо повторення матеріалу за навчальний рік.
Щоб пригадати тему "Елементарні геометричні фігури та їх властивості", перегляньте ВІДЕО(достатньо від початку до 19 хвилини).
Накреслити в зошиті вивчені елементарні геометричні фігури, позначити (назвати) їх.Виконати ТЕСТ, результати надіслати.
13.05.2020. Інформатика. Презентація та оцінювання проектів.
Пройти ТЕСТ. Надіслати виконані проекти на перевірку та оцінювання.
Скласти до свого проекту АНОТАЦІЮ (або РЕЦЕНЗІЮ чи ВІДГУК), надіслати.
14.05.2020. Алгебра. Розв'язування вправ.

Виконайте №1050а),б), 1051а),б), 1055.
Пригадайте як розв'язувати рівняння (зразок розв'язку додається) та виконайте №1074а),б).
15.05.2020. Геометрія. Взаємне розміщення прямих на площині. Ознаки паралельності прямих.
Прямі на площині можуть перетинатись або ж бути паралельними (ключовий момент "на площині", бо у просторі прямі можуть бути "мимобіжні") (зображення1).
Перегляньте ВІДЕО, щоб пригадати поняття паралельних прямих та назв кутів, утворених при перетині цих прямих січною.
Повторіть ознаки паралельності прямих (зображення2), занотуйте ознаки в зошит.
Виконати ТЕСТ, результати надіслати.

ГОТУЄМОСЬ ДО ПІДСУМКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ (21.05)
Завдання для підготовки. Якщо виникатимуть питання - пишіть на вайбер у приват.

ГОТУЄМОСЬ ДО ПІДСУМКОВОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ (22.05)
Завдання для підготовки. Якщо виникатимуть питання - пишіть на вайбер у приват.
20.05.2020. Інформатика. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік.
На цьому занятті закінчуємо навчальний рік (з інформатики).
Дякую за вашу працю! Пропоную для вашого дозвілля переглянути цікаві відео:
Комп'ютерні дива майбутнього
Яке майбутнє чекає на нас у «розумних містах»
ТОП 10 технологій майбутнього - Сучасні технології
21.05.2020. Алгебра. Підсумкова контрольна робота.
20.05.2020. Інформатика. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік.
На цьому занятті закінчуємо навчальний рік (з інформатики).
Дякую за вашу працю! Пропоную для вашого дозвілля переглянути цікаві відео:
Комп'ютерні дива майбутнього
Яке майбутнє чекає на нас у «розумних містах»
ТОП 10 технологій майбутнього - Сучасні технології
21.05.2020. Алгебра. Підсумкова контрольна робота.
Роботу виконуємо 1 год. Результати надіслати або у клас-рум, якщо ж не вийде - на вайбер.
УСПІХІВ! 
Роботу виконуємо на подвійних аркушах. Рисунки виконуємо олівцем.
Час на виконання к\р - 1 год. Результати надіслати або у клас-рум, якщо ж не вийде - на вайбер. УСПІХІВ!
26.05.2020. Алгебра. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач і вправ.
Аналіз к/р виконуйте у зошитах. Ті завдання, у яких є помилки чи нюанси (писала у коментарях індивідуально), переробити згідно зауважень. Якщо виникнуть питання щодо завдань - звертайтеся.
Також для закріплення матеріалу пройти ТЕСТ. Результати надіслати.
27.05.2020. Геометрія. Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач.
Аналіз к/р виконуйте у зошитах. Ті завдання, у яких є помилки чи нюанси (писала у коментарях індивідуально), переробити згідно зауважень. Якщо виникнуть питання щодо завдань - звертайтеся.
Також для закріплення матеріалу пройти ТЕСТ. Результати надіслати.
28.05.2020. Алгебра. Узагальнення вивченого матеріалу.
На підсумковий урок пропоную переглянути цікаві та пізнавальні відео про математику.
12 фактів про математику та цікаві наукові знахідки
Математика в природі
BEST VIDEO: МЕНТАЛЬНА АРИФМЕТИКА
29.05.2020. Геометрія. Узагальнення вивченого матеріалу.
У підсумку навчального року скажу: математика - надзвичайно необхідна наука в нашому житті. І важливо не тільки вміти розв'язувати, знати алгоритм, а й розуміти її, вміти застосовувати. І для мотивації пропоную переглянути досить повчальне відео:
АЛЬТЕРНАТИВНА МАТЕМАТИКА
ПРАКТИЧНА РОБОТА 6. Розробка проектів з повторенням зі змінними
АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
ТЕСТ_опрацювання табличних даних
Підсумковий тест "Алгоритми та програми"
Створення програм розрахунку числового значення за заданою формулоюГра "Лабіринт"
СТВОРИТИ ГРУ (АНІМАЦІЮ)
Кіт та повітряні кульки
Тести. Моделі. Типи моделей
Підручник >>> Підручник, 7 клас, Морзе /2015/
Файли_заготовки_7 клас
Немає коментарів:
Дописати коментар